ID Przedmiotu | 490098 |
![]() |
Na sprzedaż | Nie |
---|---|---|---|---|
Identyfikator | aegis_490098 | Cena w kredytach | Nie na sprzedaż | |
Nazwa | Ring of Pazuzu | Typ | Armor | |
Zakup od NPC | 0 | Waga | 10 | |
Sprzedaż do NPC | 0 | Poziom broni | 0 | |
Zasięg | 0 | Obrona | 0 | |
Sloty | 1 | Możliwość ulepszania | Nie | |
Atak | 0 | Minimalny poziom wyposażenia | 100 | |
MATK | 0 | Maksymalny poziom wyposażenia | Brak | |
Lokalizacje w ekwipunku | Accessory Left/Right | |||
Wyposażenie górne | Brak | |||
Możliwe klasy postaci | Brak | |||
Płeć do wyposażenia | Obie płci (Mężczyzna i Kobieta) | |||
Ograniczenie handlu | Brak | |||
Skrypt użycia przedmiotu |
1 bonus 2 bInt,7; 3 bonus 4 bMdef,15; 5 bonus2 6 bMagicAddSize,Size_All,10; 7 bonus2 8 bSkillAtk,"WZ_VERMILION",(BaseLevel*6); 9 bonus2 10 bSkillAtk,"WL_CRIMSONROCK",(BaseLevel/3); 11 bonus2 12 bSkillAtk,"WL_CHAINLIGHTNING",(BaseLevel/3); 13 if 14 (getskilllv("WL_CHAINLIGHTNING") 15 == 16 5) 17 { 18 bonus2 19 bSkillUseSP,"WL_CHAINLIGHTNING",35; 20 bonus2 21 bSkillCooldown,"WL_CHAINLIGHTNING",-500; 22 } 23 if 24 (getskilllv("WL_DRAINLIFE") 25 == 26 5) 27 { 28 bonus 29 bVariableCastrate,-15; 30 bonus 31 bMagicHPGainValue,100; 32 bonus 33 bMagicSPGainValue,10; 34 } 35 if 36 (getskilllv("WL_RADIUS") 37 == 38 3) 39 { 40 bonus2 41 bMagicAtkEle,Ele_Fire,10; 42 bonus2 43 bMagicAtkEle,Ele_Wind,10; 44 bonus2 45 bMagicAtkEle,Ele_Neutral,10; 46 } 47 if 48 (getskilllv("WL_RECOGNIZEDSPELL") 49 == 50 5) 51 bonus 52 bDelayrate,-30; |
|||
Skrypt wyposażenia | Brak | |||
Skrypt zdejmowania | Brak |