Podgląd przedmiotu

#400060: Shiny Kitty Crown

ID Przedmiotu 400060 Na sprzedaż Nie
Identyfikator Freyja_Crown_J Cena w kredytach Nie na sprzedaż
Nazwa Shiny Kitty Crown Typ Armor
Zakup od NPC 0 Waga 100
Sprzedaż do NPC 0 Poziom broni 0
Zasięg 0 Obrona 18
Sloty 0 Możliwość ulepszania Tak
Atak 0 Minimalny poziom wyposażenia 100
MATK 0 Maksymalny poziom wyposażenia Brak
Lokalizacje w ekwipunku Upper Headgear
Wyposażenie górne Brak
Możliwe klasy postaci Brak
Płeć do wyposażenia Obie płci (Mężczyzna i Kobieta)
Ograniczenie handlu Brak
Skrypt użycia przedmiotu

1 .@r

2 =

3 getrefine();

4 bonus

5 bMdef,15;

6 bonus

7 bDelayrate,-10;

8 bonus2

9 bSkillAtk,"SU_CN_METEOR",10;

10 bonus2

11 bSkillAtk,"SU_SV_STEMSPEAR",10;

12 bonus

13 bHPGainValue,30*.@r;

14 bonus

15 bSPGainValue,3*.@r;

16 bonus

17 bAspdRate,3*getskilllv("SU_CHATTERING");

18 if

19 (getskilllv("SU_SPIRITOFLAND")

20 ==

21 1)

22 {

23 .@val

24 =

25 -4*(getskilllv("SU_CN_POWDERING")+getskilllv("SU_CN_METEOR")+getskilllv("SU_NYANGGRASS")+getskilllv("SU_SV_STEMSPEAR")+getskilllv("SU_SV_ROOTTWIST"));

26 bonus2

27 bVariableCastrate,"SU_CN_METEOR",.@val;

28 bonus2

29 bVariableCastrate,"SU_SV_STEMSPEAR",.@val;

30 }

31 if

32 (getskilllv("SU_NYANGGRASS")

33 ==

34 5)

35 bonus

36 bDelayrate,-20;

37 if

38 (getskilllv("SU_MEOWMEOW")

39 ==

40 5)

41 bonus2

42 bMagicAddClass,Class_Boss,25;

43 if

44 (.@r

45 =7)

46 {

47 bonus2

48 bVariableCastrate,"SU_STOOP",-50;

49 bonus2

50 bVariableCastrate,"SU_LOPE",-50;

51 bonus2

52 bSkillAtk,"SU_CN_METEOR",15;

53 bonus2

54 bSkillAtk,"SU_SV_STEMSPEAR",15;

55 }

56 if

57 (.@r

58 =9)

59 {

60 bonus2

61 bVariableCastrate,"SU_STOOP",-50;

62 bonus2

63 bVariableCastrate,"SU_LOPE",-50;

64 bonus2

65 bSkillAtk,"SU_CN_METEOR",25;

66 bonus2

67 bSkillAtk,"SU_SV_STEMSPEAR",25;

68 }

69 if

70 (.@r

71 =10)

72 autobonus

73 "{

74 bonus

75 bUseSPrate,-100;

76 }",20,20000,BF_MAGIC;

Skrypt wyposażenia Brak
Skrypt zdejmowania Brak