ID Przedmiotu | 28485 |
![]() |
Na sprzedaż | Nie |
---|---|---|---|---|
Identyfikator | Shinobi_Sash_H | Cena w kredytach | Nie na sprzedaż | |
Nazwa | Shinobi Sash H | Typ | Armor | |
Zakup od NPC | 20 | Waga | 10 | |
Sprzedaż do NPC | 10 | Poziom broni | 0 | |
Zasięg | 0 | Obrona | 0 | |
Sloty | 1 | Możliwość ulepszania | Nie | |
Atak | 0 | Minimalny poziom wyposażenia | 100 | |
MATK | 0 | Maksymalny poziom wyposażenia | Brak | |
Lokalizacje w ekwipunku | Accessory Left/Right | |||
Wyposażenie górne | Brak | |||
Możliwe klasy postaci | Brak | |||
Płeć do wyposażenia | Obie płci (Mężczyzna i Kobieta) | |||
Ograniczenie handlu | Brak | |||
Skrypt użycia przedmiotu |
1 bonus 2 bMatkRate,5; 3 bonus 4 bAspdRate,5; 5 bonus 6 bDelayrate,-5; 7 .@a 8 = 9 (getskilllv("KO_GENWAKU")+getskilllv("KO_JYUSATSU")+getskilllv("KO_KYOUGAKU")); 10 bonus2 11 bMagicAddEle,Ele_Dark,4*.@a; 12 bonus2 13 bSkillAtk,"NJ_BAKUENRYU",10*getskilllv("NJ_KOUENKA"); 14 bonus2 15 bSkillAtk,"NJ_KAMAITACHI",10*getskilllv("NJ_HUUJIN"); 16 bonus2 17 bSkillAtk,"NJ_HYOUSYOURAKU",20*getskilllv("NJ_HYOUSENSOU"); |
|||
Skrypt wyposażenia | Brak | |||
Skrypt zdejmowania | Brak |