Podgląd przedmiotu

#20800: Enforcer Cape

ID Przedmiotu 20800 Na sprzedaż Nie
Identyfikator Enforcer_cape Cena w kredytach Nie na sprzedaż
Nazwa Enforcer Cape Typ Armor
Zakup od NPC 20 Waga 30
Sprzedaż do NPC 10 Poziom broni 0
Zasięg 0 Obrona 18
Sloty 1 Możliwość ulepszania Tak
Atak 0 Minimalny poziom wyposażenia 100
MATK 0 Maksymalny poziom wyposażenia Brak
Lokalizacje w ekwipunku Garment
Wyposażenie górne Brak
Możliwe klasy postaci Brak
Płeć do wyposażenia Obie płci (Mężczyzna i Kobieta)
Ograniczenie handlu Brak
Skrypt użycia przedmiotu

1 .@r

2 =

3 getrefine();

4 bonus

5 bMdef,10;

6 if

7 (getskilllv("AS_GRIMTOOTH")

8 ==

9 5)

10 {

11 bonus2

12 bSkillAtk,"AS_GRIMTOOTH",50;

13 }

14 if

15 (getskilllv("GC_CROSSIMPACT")

16 ==

17 5)

18 {

19 bonus2

20 bSkillAtk,"GC_CROSSIMPACT",5;

21 }

22 if

23 (getskilllv("ASC_BREAKER")

24 ==

25 10)

26 {

27 bonus2

28 bSkillAtk,"ASC_BREAKER",50;

29 }

30 if

31 (.@r

32 =7)

33 {

34 .@delay

35 +=

36 3;

37 bonus2

38 bSkillAtk,"AS_GRIMTOOTH",Baselevel;

39 bonus2

40 bSkillAtk,"ASC_BREAKER",Baselevel/3;

41 bonus2

42 bSkillAtk,"GC_CROSSIMPACT",Baselevel/30;

43 }

44 if

45 (.@r

46 =9)

47 {

48 .@delay

49 +=

50 3;

51 bonus

52 bMaxSPrate,5;

53 }

54 bonus

55 bDelayrate,-.@delay;

56 if

57 (eaclass()&EAJL_THIRD

58 &&

59 BaseJob

60 ==

61 Job_Assassin)

62 {

63 if

64 (.@r

65 =

66 7)

67 {

68 bonus

69 bMaxHPrate,20;

70 bonus

71 bLongAtkDef,35;

72 }

73 else

74 {

75 bonus

76 bMaxHPrate,15;

77 bonus

78 bLongAtkDef,20;

79 }

80 }

Skrypt wyposażenia Brak
Skrypt zdejmowania Brak